Street View का विश्वसनीय फोटोग्राफरसम्बन्धी नीति
यो नीति आफ्ना ग्राहकका तर्फबाट Google का उत्पादनहरूमा प्रयोग गर्न फोटो सङ्कलन गर्ने Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रमका सहभागीहरूका हकमा लागू हुन्छ।
हाम्रो Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रमका फोटोग्राफरसम्बन्धी नीतिमा चारवटा क्षेत्र समावेश छन्:।
- पारदर्शितासम्बन्धी मापदण्डहरू: तपाईंले आफ्ना ग्राहकलाई उपलब्ध गराउनु पर्ने जानकारी।
- प्रतिबन्धित अभ्यासहरू: तपाईं आफ्ना ग्राहकका तर्फबाट Google का उत्पादनहरूमा अपलोड गरिएका फोटोहरू प्रकाशन वा व्यवस्थापन गर्न चाहनुहुन्छ भने तपाईंले गर्न नहुने कुराहरू।
- ब्रान्डिङसम्बन्धी मार्गदर्शनहरू: Google का ब्रान्डिङसम्बन्धी तत्त्वहरूको उचित प्रयोगसम्बन्धी जानकारी।
- गुणस्तरसम्बन्धी मापदण्डहरू: तपाईंले आफ्ना ग्राहकका Google विज्ञापन खाताहरू कसरी व्यवस्थापन गर्नु पर्छ भन्ने मापदण्ड।
पारदर्शिताका मापदण्डहरू
Google का उत्पादनहरूमा फोटो अपलोड गर्दा हुने फाइदा पूर्ण रूपमा लिन र सुसूचित निर्णय गर्न ग्राहकहरूले सही जानकारी प्राप्त गर्नु जरुरी हुन्छ। त्यसैले, हाम्रा सबै विश्वसनीय सहभागीहरूलाई ग्राहकका यी निर्णयलाई प्रभावित पार्ने जानकारी प्रदान गर्ने क्रममा पारदर्शी हुन लगाउँछौँ। तल उल्लेख गरिएका मापदण्डहरू पूरा गर्नुका साथै विश्वसनीय सहभागीहरूले आफ्ना ग्राहकहरूले अन्य सान्दर्भिक जानकारी माग गर्दा उक्त जानकारी उपलब्ध गराउन उचित प्रयास गर्नु पर्छ।
आफ्ना फोटोग्राफिक सेवाहरू अरूलाई बिक्री गर्दा ती चित्रणहरू अन्य व्यक्ति, ब्रान्ड र स्थानीय नियम कानुनहरूसँग सम्बन्धित हुने हुँदा तपाईंले उही स्तरको पारदर्शिता अपनाउन र आफ्ना जिम्मेवारी तथा अधिकारहरू बुझ्न जरुरी हुन्छ।
सेवा शुल्क तथा लागत
विश्वसनीय कार्यक्रमका सहभागीहरू प्रायः आफूले प्रदान गर्ने बहुमूल्य सेवाबापत व्यवस्थापन शुल्क लिने गर्छन् र फोटो खरिद गर्ने ग्राहकहरूले आफूसँग त्यस्ता शुल्क लिइने छ कि छैन भन्ने कुराको जानकारी प्राप्त गर्नु पर्छ। कम्तीमा पनि, नयाँ ग्राहकहरूले पहिलो पटक खरिद गर्नुअघि उनीहरूलाई शुल्क लाग्नेबारे लिखित रूपमा जानकारी गराउनुहोस् र ग्राहकलाई दिइने बीजकमा लाग्ने शुल्क तथा लागत उल्लेख गर्नुहोस्।
फोटो खरिद गर्ने ठुला ग्राहकका जस्ता स्रोत वा विशेषज्ञता नभएका हुन सक्ने कम बजेट भएका फोटो खरिद गर्ने ग्राहकहरूका लागि विशेष गरी Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रममा सहभागी फोटोग्राफरसँग काम गर्दा आफूले अपेक्षा गर्न सक्ने कुराहरू थाहा पाउनु महत्त्वपूर्ण हुन्छ।
यथार्थ चित्रण
Street View बाट विश्वसनीयताको ब्याज प्राप्त गर्ने कोर्सको सहभागीका नाताले तपाईंले कुनै पनि हालतमा आफूलाई Google को कर्मचारी हुँ भन्ने हिसाबले प्रस्तुत गर्नु हुँदैन। आफूलाई एक पूर्ण रूपमा स्वतन्त्र व्यावसायिक संस्थाका रूपमा प्रस्तुत गर्नुहोस् र ग्राहकहरूलाई Google को भूमिका प्रकाशन सेवा प्रदान गर्नु मात्र हो भन्ने जानकारी गराउनुहोस्।
व्यक्तिगत जिम्मेवारी
Google नक्सामा प्रकाशित फोटोहरू सामान्यतया केही बेरमै देख्न सकिने भए तापनि ती फोटो नक्साका प्रयोगकर्ताले योगदान गरेका सामग्रीसम्बन्धी नीति वा Google नक्साका सेवाका सर्तहरू अनुकूल नभएमा तिनलाई पछि हटाइन सक्छ।
- Google नक्साबाट अर्डर गरिएको फोटो हटाइनु पर्ने अवस्थामा उक्त समस्याको समाधान गर्ने जिम्मेवारी फोटोग्राफर र व्यवसायका मालिकको हुन्छ।
- हामी फोटोग्राफरहरूलाई हाम्रा नीतिविपरीत रहेका फोटोहरू तत्काल सच्याई वा प्रतिस्थापन गरी ती फोटो Google नक्सामा स्वीकृत गराउने वा उक्त समस्या समाधान गर्न नसकिएका अवस्थामा आफ्ना ग्राहकलाई सम्पूर्ण रकम फिर्ता गर्ने सिफारिस गर्छौँ।
फोटोको स्वामित्व
फोटोग्राफर र व्यवसायका मालिकहरूले एकअर्कासँग कारोबार गर्दा सम्झौताका सर्त, वारेन्टी र भावी स्वामित्व अधिकारसम्बन्धी स्पष्ट विवरणसहितको लिखित करार गर्न हामी दुवै पक्षलाई सिफारिस गर्छौँ।
- फोटो खिच्ने कार्य सम्पन्न भएपछि उक्त फोटोमाथि कसको स्वामित्व कायम हुने छ भन्ने कुरा निर्धारण गर्नुहोस्। फोटोग्राफरले आफूसँगै स्वामित्व कायम राख्ने हो भने व्यवसायका मालिकलाई आफूले फोटोग्राफरको प्रतिलिपि अधिकार हनन् नगरिकन उक्त फोटो प्रयोग गर्न सक्ने तरिका थाहा छ भन्ने कुरा सुनिश्चित गर्नुहोस्। उही फोटो दुई वटा खाता (जस्तै फोटोग्राफरको खाता र व्यवसायका मालिकको खाता) बाट प्रकाशित गर्नु हुँदैन।
कानुनको पालना
ग्राहकहरूलाई सेवा प्रदान गर्दा लागू हुने सबै कानुनहरूको पालना गर्न नभुल्नुहोला। आफ्नो खूबी वा आफूले गर्ने कामको परिणामी गुणस्तरको सम्बन्धमा गलत कुरा नबताउनुहोस्। यसका साथै, तपाईंसँग आफूलाई सुम्पिएको काम गर्नका निम्ति आवश्यक पर्ने बीमा भएको कुरा सुनिश्चित गर्नुहोस्।
फोटोको दृश्यता
Google ले व्यवसायका मालिक तथा फोटोग्राफरबिच भएका सम्झौतालगायत तेस्रो पक्षहरूबिच भएका कुनै पनि करारसम्बन्धी वा व्यापारिक सम्झौतालाई ध्यान नदिइकनै Google नक्सामा फोटोहरूको वरीयता क्रम निर्धारण गर्ने छ। व्यवसायका मालिकले कुनै व्यावसायिक फोटोग्राफरलाई पैसा तिरेर फोटो खिच्न लगाउनुभएको हो भन्ने तथ्यले Google नक्सामा उक्त फोटोको वरियता क्रम कसरी निर्धारण गरिन्छ वा सो फोटो कसरी देखाइन्छ भन्ने कुरामा असर पार्ने छैन।
हित बाझिनु हुँदैन
स्थानीय मार्गदर्शक जस्ता Google का केही कार्यक्रमहरूमा सहभागी हुँदा तपाईं गैर पेसाकर्मी (जस्तै, आफूले योगदान गरेका सामग्रीबापत भुक्तानी प्राप्त नगर्ने) का रूपमा सहभागी हुनु पर्ने हुन्छ। तपाईं आफ्ना सेवाहरू (जस्तै Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रमका प्रदायकका रूपमा आफ्नो प्रवर्धन गर्ने) बिक्री गर्ने प्रयोजनका लागि उपलब्ध गराउनुहुन्छ भने तपाईंले यी व्यावसायिक सेवा र निष्पक्षता जनाउने अन्य सबै गैर व्यावसायिक सेवाहरू (जस्तै स्थानीय मार्गदर्शकका रूपमा मूल्याङ्कन वा समीक्षा पोस्ट गर्ने तपाईंको क्षमता) लाई एकै ठाउँमा राख्नु हुँदैन।
Google का ब्रान्डहरूको उचित प्रयोग
विश्वसनीय सेवा प्रदायकको दर्जा प्राप्त गरेका फोटोग्राफर वा कम्पनीहरूले मात्र बजारीकरणसम्बन्धी सम्पत्तिका रूपमा Google नक्साको Street View ब्रान्ड र विश्वसनीय पदक प्रयोग गर्न सक्छन्। तपाईं विश्वसनीय फोटोग्राफरका हुनुभएका नाताले हामी तपाईंलाई आफ्नो सेवा प्रदायकको विशिष्ट दर्जाको फाइदा लिन आग्रह गर्छौँ। विश्वसनीय पेसाकर्मीहरू Google नक्सा तथा Street View वा सम्बन्धित अन्य जुनसुकै लोगोलगायतका विश्वसनीय पदक, शब्द चिह्न र ब्रान्डिङ तत्त्वहरू प्रयोग गर्न पाउँछन्। तल ती कुराहरू प्रयोग गरी तपाईंले गर्न पाउने र नपाउने केही कार्यहरू दिइएका छन्। तपाईंलाई कुनै व्यक्तिले हाम्रो ब्रान्ड एसेट Google ले अनुमति दिएभन्दा फरक तरिकाले प्रयोग गरिरहेको छ जस्तो लागेमा तपाईं यहाँ यस्ता कार्यहरूको रिपोर्ट गर्न सक्नुहुन्छ। Google ब्रान्डका अन्य सबै एसेटहरूका सम्बन्धमा तपाईं यहाँ यस्ता अनुचित प्रयोगका बारेमा रिपोर्ट गर्न सक्नुहुन्छ।
विश्वसनीयता जनाउने ब्याजको प्रयोग
- तपाईं Street View बाट विश्वसनीयताको ब्याज प्राप्त गर्ने कोर्सको प्रमाणित सदस्य हुनुहुन्छ भने मात्र विश्वसनीयता जनाउने ब्याज र ब्रान्डिङ तत्त्वहरूको प्रयोग गर्नुहोस्।
- विश्वसनीय जनाउने ब्याज जहाँसुकै देखाए तापनि पर्याप्त प्याडिङसहितको सेतो पृष्ठभूमिमा मात्र यो ब्याज देखाउनुहोस्।
- आफ्नो नाम वा कम्पनीको नाम र लोगोका साथमा मात्र विश्वसनीयता जनाउने ब्याज प्रयोग गर्नुहोस्।
- तपाईं वेबसाइट, प्रस्तुति, व्यवसाय स्थलमा लगाउने पोसाक र बिक्रीका लागि छापिएका सामग्रीहरूमा विश्वसनीयता जनाउने ब्याज र ब्रान्डिङ तत्त्वहरू प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ।
- ब्याज र ब्रान्डिङ तत्त्वहरू पृष्ठ/कपडाका सबैभन्दा मुख्य तत्त्व नभएको कुरा सुनिश्चित गर्नुहोस्।
- ग्राफिक्स थप्ने, फोटो तन्काउने वा तिनलाई अनुवाद गर्नेलगायत Google नक्सा, सडक दृश्य वा विश्वसनीयता जनाउने ब्याज, लोगो वा शाब्दिक लोगोका कुनै पनि कुरा परिवर्तन नगर्नुहोला।
- भ्रामक वा गलत तरिकाले ब्याजको प्रयोग नगर्नुहोला। उदाहरणका लागि, Google ले आफ्नो कुनै उत्पादन वा सेवाको अनुमोदन गर्छ भनी देखाउने गरी ब्याजको प्रयोग गर्नु हुँदैन।
आफ्ना सेवाहरू बिक्री गर्दा
- ३६० डिग्रीका व्यावसायिक फोटोहरूलाई आफूले प्रदान गर्ने सेवामध्ये एक सेवा बनाउनुहोस्।
- व्यवसायहरूसँग अन्तरक्रिया गर्दा आफू विश्चसनीय कार्यक्रममा समावेश रहेको कुरा गलत तरिकाले प्रस्तुत नगर्नुहोस् वा नलुकाउनुहोस्।
- सेवा उपलब्ध गराउने क्रममा आफूले उपलब्ध गराउने कुनै पनि सेवा (जस्तै Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रमका प्रदायकका रूपमा आफ्नो मार्केटिङ) र आफ्नो स्थानीय मार्गदर्शकको सदस्यतालाई एकै ठाउँमा नराख्नुहोस्।
तपाईंको वेबसाइटको ब्रान्डिङ गर्ने तरिका
- डोमेन नेममा Google, Google नक्सा, Street View, विश्वसनीयता जनाउने ब्याज वा Google का अन्य कुनै पनि ट्रेडमार्क (वा उस्तै देखिने वस्तुहरू) प्रयोग नगर्नुहोस्।
- तपाईं आफ्नो वेबसाइटमा विश्वसनीयता जनाउने ब्याज राख्न सक्नुहुन्छ।
तपाईंको सवारी साधनको ब्रान्डिङ गर्ने तरिका
- कुनै सवारी साधनमा ग्राफिक्स प्रदर्शन गर्दा तपाईं आफ्नै ब्रान्ड र लोगो मात्र प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ।
- सवारी साधनमा Street View को आइकन, ब्याज र लोगोलगायत Google का कुनै पनि ब्रान्डिङ एलिमेन्ट प्रदर्शन नगर्नुहोस्।
३६० डिग्रीका फोटोहरूको फेद/सिरानमा ब्रान्डिङ गर्ने तरिका
- फेद/सिरानको आकारअनुसार आफ्नो कम्पनीको लोगो/नाम प्रयोग गर्नुहोस्। कुन ढाँचामा कुन मापदण्ड लागू हुन्छन् भन्ने बारेमा जान्न नीतिसम्बन्धी मार्गदर्शनहरू हेर्नुहोस्।
- तपाईंको इमेजरीको फेदमा वा सवारी साधनको छतमा ब्रान्डिङ समावेश गर्दा तपाईंसँग अनिवार्य रूपमा निम्न अनुमति हुनु पर्छ:
- उक्त ब्रान्डिङ प्रयोग गर्ने अनुमति हुनु पर्छ।
- सान्दर्भिक (स्थानीय पर्यटनको प्रवर्धन गर्ने जस्ता) वा त्यसो नभएका खण्डमा कुनै विशेषतामा सीमित सामग्री मात्र प्रदर्शन गर्नु पर्छ।
- प्रायोजन/विशेषताका हकमा, प्रदर्शन गरिएको ब्रान्डिङ अनिवार्य रूपमा निम्नबमोजिम हुनु पर्छ:
- उक्त ब्रान्डिङको छेउमा Google को ब्रान्ड एसेट देखाइएको हुनु हुँदैन।
- कुनै पनि किसिमको प्रवर्धनात्मक ग्राफिक्स वा भाषा प्रयोग गरिएको हुनु हुँदैन (यथोचित स्थानमा बाहेक)।
- "प्रायोजकको नाम" वा उही अर्थ लाग्ने अनुवादित पाठ समावेश गरिएको हुनु पर्छ।
- फेद/सिरानमा रहेका तपाईंका ३६० डिग्रीका फोटोहरूमा विश्वसनीयता जनाउने ब्याज वा Google ब्रान्डिङसम्बन्धी अन्य कुनै पनि कुरा (तपाईंको क्यामेरामा देखिने अरू कुनै पनि किसिमका रुफटप ग्राफिक्सलगायत) प्रयोग नगर्नुहोस्।
यी मार्गदर्शनका साथसाथै कृपया उचित प्रयोगसम्बन्धी Google का नियम, ब्रान्डका सर्त, भौगोलिक प्रयोगसम्बन्धी मार्गदर्शन र Google का ट्रेडमार्कको प्रयोगसम्बन्धी अन्य सबै मार्गदर्शनहरूको पालना गर्न नभुल्नुहोला।
Google विज्ञापनमा आफ्नो व्यवसायको विज्ञापन गर्ने कार्य
तपाईं चाहनुहुन्छ भने, आफ्ना विज्ञापनहरूमा 'विश्वसनीय फोटोग्राफर कार्यक्रम' शब्दावली प्रयोग गरी Google विज्ञापनमा आफ्नो व्यवसायको विज्ञापन गर्न सक्नुहुन्छ। तपाईंलाई आफ्ना विज्ञापनहरूमा "Street View" ब्रान्ड वा Google का अन्य कुनै पनि ब्रान्डको प्रयोग गर्ने अनुमति दिइँदैन भन्ने कुरा ख्याल गर्नुहोस्।
तपाईंको Google बिजनेस प्रोफाइल ब्रान्ड गरिँदै छ
तपाईंको Google बिजनेस प्रोफाइल छ भने तपाईंले Google बिजनेस प्रोफाइलसम्बन्धी नीतिहरू तथा विशेष रूपमा Google मा तपाईंको व्यवसायलाई प्रतिनिधित्व गर्ने मार्गदर्शनहरू पालना गर्नु पर्ने हुन्छ।
तपाईंको Google बिजनेस प्रोफाइलको नाममा Google, Google नक्सा, Street View वा Google का अन्य कुनै पनि ट्रेडमार्क वा यी जस्ता कुराहरू प्रयोग नगर्नुहोस्।
तपाईं आफूलाई विश्वसनीय सेवा प्रदायकको दर्जा प्रदान गरिएपछि आफ्नो प्रोफाइलमा विश्वसनीयता जनाउने ब्याज अपलोड गर्न सक्नुहुन्छ।
टिपोट: तपाईंले यी मार्गदर्शनहरूको पालना गर्नुभएन भने तपाईं यस कार्यक्रममा आफ्नो सेवा प्रदायकको दर्जा र विश्वसनीय पदक तथा ब्रान्डिङका अन्य तत्त्वहरू प्रयोग गर्ने अधिकार गुमाउन सक्नुहुन्छ।
विश्वसनीय फोटोको गुणस्तरसम्बन्धी मापदण्डहरू
फोटोको गुणस्तर
- ७.५ मेगा पिक्सेल वा सोभन्दा ठुलो (३,८४० x १,९२० पिक्सेलको) हुनु पर्छ।
- फोटोको एस्पेक्ट रेसियो २:१ हुनु पर्छ।
- फोटोको क्षितिजको चारैतिर कुनै पनि खाली ठाउँ हुनु हुँदैन।
- जोडाइमा स्पष्ट देखिने त्रुटिहरू हुनु हुँदैन।
- उज्याला/अँध्यारा क्षेत्रहरूमा पर्याप्त विवरण देखिएको हुनु पर्छ।
- स्पष्टता: गतिको कारणले अस्पष्ट भएको हुनु हुँदैन र वस्तुमा केन्द्रित भएको हुनु पर्छ।
- फोटोको फेदलगायतका कुनै पनि भागमा ध्यान भङ्ग गर्ने इफेक्ट वा फिल्टरहरू प्रयोग गरिएको हुनु हुँदैन।
जोडाइ
- कनेक्ट गरिएका ३६० डिग्रीका सबै फोटोहरूले अनिवार्य रूपमा स्पष्ट दृष्टि रेखा कायम गरेको हुनु पर्छ।
- घरभित्र खिच्दाखेरि १ मिटरको दूरीबाट र घरबाहिर खिच्दाखेरि ३ मिटरको दूरीबाट खिच्नुहोस्।
- आफ्नो सङ्ग्रहमा सडकका फोटोहरू पनि समावेश गरेर हामीसँग जोडिने सम्भावना बढाउनुहोस्।
उपयुक्तता
- मान्छे र ठाउँहरू देखाउनु पर्दा सहमति लिनु पर्छ।
- भौगोलिक रूपमा सही स्थान हुनु पर्छ।
- फोटो मिररिङ गर्ने वा त्यसको स्वरूप बिगार्नेलगायतका कम्प्युटरको सहायताले बनाइएका ठाउँ वा स्पेसल इफेक्टहरू समावेश गरिएको हुनु हुँदैन।
- फेदभन्दा बाहिर कुनै पनि विशेषता हुनु हुँदैन।
- घृणायुक्त वा अवैध सामग्री समावेश भएको हुनु हुँदैन।
प्रतिबन्धित अभ्यासहरू
अनुपयुक्त सामग्री
निषेधित तथा प्रतिबन्धित सामग्री नक्साका प्रयोगकर्ताले योगदान गरेका सामग्रीसम्बन्धी नीतिमा भेट्टाउन सकिन्छ।
तपाईं "समस्याका बारेमा रिपोर्ट गर्नुहोस्" नामक लिंक प्रयोग गरी अनुपयुक्त सामग्रीका बारेमा रिपोर्ट गर्न सक्नुहुन्छ।
झुटो, भ्रामक वा अव्यावहारिक दाबीहरू
हामी Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रममा सहभागी फोटोग्राफरका ग्राहकहरूले आफ्ना फोटोग्राफरसँग काम गर्ने कुराका सम्बन्धमा सुसूचित निर्णय गरून् भन्ने चाहन्छौँ। यसको अर्थ, तपाईंले आफ्नो कम्पनी, आफ्ना सेवाहरू तथा ती सेवा प्राप्त गर्दा लाग्ने शुल्क र ग्राहकले अपेक्षा गर्न सक्ने परिणामका बारेमा इमान्दारीका साथ अग्रिम रूपमा जानकारी दिनु पर्ने हुन्छ। झुटो, भ्रामक वा अव्यावहारिक दाबीहरू नगर्नुहोस्।
उदाहरणहरू:।
- Google सँग सम्बन्ध रहेको भनी झुटो दाबी गर्नु।
- Google Street View वा Google नक्साको शीर्ष स्थानमा विज्ञापन देखाइदिने कुराको प्रत्याभूति गर्नु।
उत्पीडनयुक्त, दुर्व्यवहारपूर्ण वा भरोसा गर्न नसकिने व्यवहार
Street View का ग्राहकहरूले Street View का फोटोग्राफरबाट Google सँग सीधै काम गर्दा प्राप्त हुने जस्तै उत्कृष्ट सेवा प्राप्त गर्नु पर्छ। सम्भावित वा विद्यमान ग्राहकहरूसँग उत्पीडनयुक्त, दुर्व्यवहारपूर्ण वा कुटिल रणनीतिहरू प्रयोग नगर्नुहोस्।
उदाहरणहरू:।
- ग्राहकहरूलाई अवाञ्छित रूपमा बारम्बार कल गर्नु।
- कुनै विज्ञापनदातालाई तपाईंको एजेन्सीको सेवा लिनका निम्ति साइन अप गर्न वा तपाईंको एजेन्सीको सेवा लिइराख्न अनुचित दबाब दिनु।
- अरू कसैलाई आफ्नो तर्फबाट Google को प्रमाणीकरण परीक्षा दिन लगाउनु।
- फिसिङ।
- भुक्तानीको सट्टामा Google विज्ञापनका भौचर प्रदान गर्नु।
हाम्रा नीतिका बारेमा
तपाईंले Google को Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रममा सहभागी फोटोग्राफरसम्बन्धी नीति राम्रोसँग बुझ्न र यसका बारेमा अद्यावधिक जानकारी प्राप्त गर्न जरुरी हुन्छ। हामीलाई तपाईंले हाम्रा नीतिहरू उल्लङ्घन गर्नुभएको छ जस्तो लागेमा तपाईंका अभ्यासहरूको विस्तृत समीक्षा गर्न र सुधारात्मक कारबाही गर्ने अनुरोध गर्न हामी तपाईंलाई सम्पर्क गर्न सक्छौँ। तपाईंले हाम्रा नीतिहरू बारम्बार वा गम्भीर रूपमा उल्लङ्घन गर्नुभयो भने हामी तपाईंलाई विश्वसनीय कार्यक्रमबाट हटाउन र तपाईंका ग्राहकहरूलाई यसबारे जानकारी गराउन सक्छौँ। यसका साथै, हामी तपाईंलाई Google नक्साका उत्पादनहरूमा योगदान दिन रोक लगाउन सक्छौँ।
यी नीतिहरू तेस्रो पक्षका हकमा लागू हुन सक्ने निम्नलगायतका विद्यमान सबै सर्त तथा नीतिका पूरक नीतिहरू हुन्: ।
- Google ब्रान्डको प्रयोगसम्बन्धी मार्गदर्शनहरू।
- नक्साका प्रयोगकर्ताले योगदान गरेका सामग्रीसम्बन्धी नीति।
तपाईंले नीति उल्लङ्घन गर्नुभयो भने के हुन्छ
नीतिको पालनाको समीक्षा: हामी जुनसुकै बेला तपाईंको व्यवसायले Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रममा सहभागी फोटोग्राफरसम्बन्धी नीतिको पालना गरेको छ कि छैन भन्ने कुराको समीक्षा गर्न सक्छौँ। हामीले नीतिको पालनासँग सम्बद्ध जानकारी माग गर्ने प्रयोजनका लागि तपाईंसँग सम्पर्क गऱ्यौँ भने तपाईंले समयमै त्यसको जवाफ दिनुका साथै हाम्रा नीतिको पालना गर्नका निम्ति आवश्यक पर्ने सबै सुधारात्मक कारबाही तत्काल गर्नु पर्ने हुन्छ। हामी नीतिको पालना गरिएको छ वा छैन भन्ने कुरा पुष्टि गर्नका लागि तपाईंका ग्राहकहरूलाई पनि सम्पर्क गर्न सक्छौँ।
नीतिको पालना नगरेको सूचना: हामीलाई तपाईंले Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रममा सहभागी फोटोग्राफरसम्बन्धी नीति उल्लङ्घन गरिरहनुभएको छ जस्तो लागेमा हामी सामान्यतया सुधारात्मक कारबाही गर्ने अनुरोध गर्न तपाईंलाई सम्पर्क गर्न सक्छौँ। तपाईंले दिइएको समयावधिभित्र अनुरोध गरिएका सुधारहरू गर्नुभएन भने हामी नीति उल्लङ्घन गरेबापत गरिने कारबाही गर्न सक्छौँ। तपाईंले हाम्रा नीतिहरू गम्भीर रूपमा वा बारम्बार उल्लङ्घन गर्नुभयो भने हामी कुनै सूचना नदिइकन तत्काल कारबाही गर्न सक्छौँ।
तेस्रो पक्षसम्बन्धी कार्यक्रमबाट निलम्बन: Google Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रम जस्ता Google का तेस्रो पक्षसम्बन्धी कार्यक्रमहरूमा तपाईंको सहभागिता तपाईंले गर्ने Street View को विश्वसनीयता हासिल गर्ने कार्यक्रममा सहभागी फोटोग्राफरसम्बन्धी नीतिको पालना गर्नुभएको छ वा छैन भन्ने कुरामा आधारित हुन्छ। हामीले तपाईंले हाम्रा नीतिहरू उल्लङ्घन गर्नुभएको जानकारी पायौँ भने वा हामीले तपाईंको व्यवसायले नीतिको पालना गरेको छ कि छैन भन्ने कुराको समीक्षा गर्दा तपाईंले सहयोग गर्नुभएन भने उक्त सहभागिता सीमित पारिन वा निलम्बन गरिन सक्छ।
नक्सा खाताको निलम्बन: तपाईंले गम्भीर रूपमा नीतिको उल्लङ्घन गर्नुभयो भने हामी तपाईंका Google नक्सा खाताहरू निलम्बन गर्न सक्छौँ। तपाईंले हाम्रा नीतिहरू बारम्बार वा त्यसमा पनि खास गरी गम्भीर रूपमा उल्लङ्घन गर्नुभयो भने तपाईंका Google नक्सा खाताहरू सदाका लागि निलम्बन गरिन सक्छन् र तपाईंले त्यस उप्रान्त Google नक्सामा योगदान दिन नपाउने सम्भावना हुन्छ। यसका साथै, हामी तपाईंका ग्राहकहरूलाई यसका बारेमा जानकारी गराउन सक्छौँ।
तेस्रो पक्षसम्बन्धी नीति उल्लङ्घन गरिएको कुरा रिपोर्ट गर्नुहोस्
तपाईंलाई कुनै तेस्रो पक्षीय साझेदारले यो नीति उल्लङ्घन गरिरहेको जस्तो लाग्छ? हामीलाई जानकारी दिनुहोस्: ।